Moron!
oon huono näitä kirjotteleen mutta toivotaan että se ei häiritse.. ainakaan liikaa..

viimevuoden elokuussa syttyi hehkulamppu ja eikun nettiauto auki. Sattu silmiin tällänen pappavolvo joka rupeskin houkuttaan niin että se piti hankkia pikku vaihtokaupoilla. Auto ei ollu leimassa ostohetkellä joten pari päivää sillä tuli ajeltua puuha kilvillä vähän koittaen samalla että kuinka ylipäätään toimii. Tässä siis ostohetkellä.


Leimalla jännittämässä.. Saikin vaihtaa taakse ylätukivarisen puslat ja eteen pallonivelet sekä raidentangon päät. Näillä mentiin loppuvuosi.
talvella sitten oli visiona että toi 1030 lukoton akseli saa siirtyä sivuun ja tilalle vaihtaa 1031 eatonin true track murikalla ja 3.54 välityksellä. Samalla meinasin että nyt kerta kun akseli on irti olis helpompi vaihtaa uretaaniset puslat joten ne tuli vaihdettua eteen ja taakse. Ulkonäköä tuli samalla parannettua ainakin omaan silmään mieleisemmäksi uusilla Kilvillä ja vilkunlaseilla+samalla eteen tuli laitettua kokonaan kirkkaat. etupuskurin alle lippa ettei näytä ihan niin raktorilta..

vanteet meinas olla melkonen kysymysmerkki kun ei tuntunut oikeella jaolla omaan silmään nättejä löytymään millään. Lopulta tuli hommattua modificarsilta kangasalta japan racing jr 10. 17 tuumasena. eteen 8" ja taakse 9" leveet
moottori on täysin samassa kuosissa kun ostohetkellä ja se sisältää seuraavaa.

B230 hoonattu ja taso plaanattu sekä laakeroitu,että rengastettu.kampiakseli ja vauhtipyörä painotettu. 531 kansi kanavat portattu. 46/38 rosteri venttiilein se myös läpi käyty eli seetit ajettu ja ohjurit laitettu. 285 asteinen volvon omaan akseliin hiottu nokka. Volvon evokannen tuplajouset ja säädettävä nokkapyörä.
Tuubisarja ja uusi hx35 holset 12pesällä kera uuden 60mm hukkaportin. Uudet 683cc suuttimet.
600x300x76 cooleri uusi.öljynlaudutin uusi, iso griffinin alumiinisyyläri myös uusi. Samoten uusi turvatankki ja pumppu sekä polttoaine linjat. 3tuuman tig hitsattu hst putkisto 3,5 alasputkella.
vaihdelaatikko on m90 vaihvistetulla kolmosen syncrolla. vauhtipyörä on blingfactorylta ja kytkin sre 618 asetelmalla ja sintterilevyllä.
penkissä tuli kävästyä 4.6. parolassa w Dynossa mielenkiinnosta että mitä se sitten lykkää.
huippu teho oli 331hv/6313rpm ja vääntö 436nm/ 4759rpm 1bar paineella.
tässä nyt äkkiseltään tärkeimmät. Kuva vielä nykyilmeestä. täytyy napata lisää kuvia kun ei ollut enempää tähän hätään.