nonni, viime päivityksestä hiukan vierähtäny..
2019 käytin autoa penkissä mutta ei päästy ajaan kun peruskarttoja koska ahtopaineet karkaili huonosti sijotetun portin takia.. noh se kesä meni semmosenaan koska toimi kuitenkin suht hyvin kunhan ei mitään älyttömiä vetoja vetänyt.
tälle kesää päivitin pakopesän 14->16 sekä hukkaportti tuli suoraan pakopesään kiinni. mutta säätöön asti en saanut aikaiseksi

ja polttoaineromut sekä imusarja edelleen samat vanhat.. vastapaine ohjauksen sain vihdoin toimiin hyvin vihdoin rajapaineventtiilillä, vaikutti muuten melko rajusti heräämiseen.
Taka-akselia siirsin 19mm eteenpäin että mahtuu noi uudet vanteet pyörimään kunnolla ja on pyörä oikeessa kohtaa koteloa. vanteet on siis jr6 17" 8 ja 10 leveenä. takapäähän odottaa asennusta bc jouset säätöholkkien kanssa.
sitten tuli se ahaa elämys kun tuntu moottori toimivan liian hyvin että pitäähän se nyt purkaa..

eli kansi ym pois. (531 meni kaupankin jo)
hain viikonloppuna b234f 16v kannen joka tulee vanhan 531 tilalle. 16v kannessa on tehtynä 3kulma seetit ja kevyesti kanavia porttailtu. vaparin nokilla tarkotus mennä, ilmeisesti ne riittää aika pitkälle. Kl-racingista tilasin plenumisarjan ja pakosarja on tarkoitus itte koittaa tehdä. hyllyssä jo hetken ollut fuelabin pumppu ja paineen säädin pääsee nyt myös käyttöön ja vihdoin aineeksi vaihtuu etanoli.
mutta koitan päivitellä kuvien kanssa kun tallissa tapahtuu..