Purin koko ardicin irti autosta ja ruuvipenkissä osiin. Testasin ylilämpötermostaatin ehjä oli, virta kulki läpi.
Ardicin johtosarja on ehjä syynätty tarkkaan ja joka piuha mitattu.
Polttoainepumppu toimii, diiseliä rupesi tulemaan kun vähä aikaa naksuttelin akkulaturilla virtaa piuhan päihin.
varsinaista vikaa löysin sen verran että valosilmän kaapelit oli murtuneet ja olivat kiepahtaneet juuresta toistensa ympäri. fiksailin vähän teipillä.. Ei vaan osaa mitata onko valosilmä ehjä.. vaikuttaako valosilmä laitteen käynnistymiseen. Jos olisi rikki antaisiko mitään elonmerkkejä? saako uusia enää mistään..?

Nyt jää ilmeiseti enää tuo kello/ajastin tarkistettavaksi valosilmän lisäksi..
Ajattelin nyt tehdä testipöydän tälle lämmittimelle niin saapi sisätiloissa ruuvipenkin äärellä värkättyä tätä.
Voinko "huijata" ohjainboksia polttonestepumpun osalta esim laittamalla 12v polttimon pumpulle meneviin johtojen väliin = polttimo välkkyy kun pumppaa.
Tässä on kytkentäkaaviosta kuva:

Syötän virran irto akusta+ylläpitolaturi suoraan kytkinrasiaan (11), johtoihin 2 ja 3.
Miten ohitan tuon ajastimen nyt että voin kästkyttää ohjainlaitetta käynnistymään/ pois?
Jos näiden toimenpiteiden jälkee ei inahda niin on melkein uskottava ohjainboksi rikkinäiseksi.