Vinokoneen (eli 900 löytyvä) kannentiiviste aika usein alkaa nuilla +400tkm lukemilla fuskaamaan. Aina pieni vuoto ei
edes vaadi toimenpiteitä, senkun lisää vettä. Näin oli itselläkin, mutta vaihdoin tiivisteen kuitenkin oman mielenkiinnon vuoksi. Oliko yläpään tiivistesarja jotain 70e luokkaa ja kannen purkaa osaavampi kaveri puoleen tuntiin irti.
Ysisatku kestää melko hyvin koriltaan, mutta helmojen takaosat ja tunkin nostopisteet kannattaa tarkistaa. Samoin varapyöräkotelon pohja.
Mittariston häiriöt ovat erittäin yleisiä. Yleensä polttoaine-/lämpömittari ei toimi tai näyttää mitä sattuu, mutta tähänkin on ratkaisu. Lähes aina kyseessä on kylmäjuotos ja vika poistuu käymällä kolvilla mittariston piirilevyn juotokset läpi.
Lämmityslaitteen kenno näissä joskus antautuu. Jos auto on lämppärin manuaalisäädöillä ilman ilmastoinnin esivalmiutta/-ilmastointia, on kennon vaihto tunnin, parin homma. Ilmastoidussa/-esivalmiudella olevassa päivän homma.
Tonverran ajettuun saattaa myös joutua vaihtamaan sytkäosat jA lämpöanturin.