No ei ne ole kun 500 kg ja toisaalta polttomoottoria ei sitten tarvita. Halvemmaksi niitten akkujen täyttäminen ainakin tulee. 85 kWh @ 10 snt/kWh = 8,50 euroa "tankillinen" jolla ajaa sen 500 km. Kiisseliä sais jotain 6,5 litraa tuohon rahaan, pääsee sata kilsaa tai vähän yli?
Ei se paino tunnu ainakaan hidastavan menoa kun nollasta sataan aika on 3.3 sekuntia, teehän kiisselibemarilla perässä
Samalla painopiste on hyvin alhaalla kun ne akut on auton pohjassa.
Tokihan se kulkee, kun on sähkömoottorit, joissa tehoa 700 hv. Massa on yli kaksi tonnia, ilmeisesti voimalinja muuten tuo sen lopun massan, eli siis akut ja voimalinja (sis. moottorit) on sen tonnin verran?
Saan minäkin painopisteen alas, kun laitan 400 kg lyijyä pohjapanssariin kiinni

Toki ei sitten kulje samaa tahtia

Edelleen laittaisin omat rahani nykyakkuteknologialla enemmänkin sähköautoihin, joissa on myös polttomoottori. Tavallisena esimerkkinä nyt vaikka BMW i3. Tai otsikon V60 hybridi...
Superautot erikseen, mutta perhautoissa tuollainen 7 sekunnin nollasta sataan alkaa olla luokkaa "riittävä"?