0
0 jäsentä ja 16 Vierasta katselee tätä aihetta.
Kylmänä aamuna auto laittaa hybrid-moodissa moottorin päälle ja käyttää sitä, kunnes moottorin lämpötila nousee. Tämän jälkeen hybrid-moodi antaa moottorin sammua. Parasta ajaa pure-moodilla, jos softa vaan antaa ottaa sen käyttöön lämpötilan puitteissa. Tänään otin lisälämmittimen pois päältä valikosta ja ajelin pure-moodilla. Vähän viileäksi veti sisätilat, mutta onneksi on vielä talvitakki päällä.
Seurasin kerran bluetooth -OBD:n avulla lämpöjä kun ajoin noin 12 km matkan sähköllä. Moottorin lämpö taisi nousta 60 asteeseen asti , jos oikein muistan. Ihmettelin ensin , että miksi se lämpeni , kunnes tajusin että se on webaston ansiota.
Olrait, mites tää kesällä toimii, siis kun lisälämppäri pois käytöstä ja hybridmodella ajelu?? Nyt olis vkl ensimmäine pidempi reissu edessä, niin mikäs ajomoodi se oli järkevin maantiellä?
Tämä kiinnostaa minuakin, millä softalla seurailit lämpöjä? Mitä muita tietoja saa esille?
Torque, ja motonetistä taitaa obd palikka olla kotosin. Juur mittailin vähä suorityskykyä nastoilla.. Sutii vaan, lämmintä Asfalttia ja kesäkumeja odotellessa. image upload
Koitin löytää rengaskoko tietoja, käykös 215/50/17 renkaaksi, nykyiset on 235/40/18 ,mutta aika loppuun ajetut niin täytyy alkaa kattelee jo valmiiks uudet talvikumit.. Ja tietenki vain yhdet vanteet tuli mukaan niin ajattelin ostaa vanteineen..
Ensimmäinen Volvo nyt alla ja D6 tuli tuotua Suomeen. Kotilaturi puuttuu, minkälainen kannattaa hommata ja mistä? Muistelen että tässä topikissa oli jo ehdokkaita, mutta tuo haku palstalta on sen verran huono että en löytänyt.