Tästä vielä kolmas jonon jatkoksi, suosittelen että otat sen imusarjan irti ja vaihdat huohotuksen osat uusiin kerralla kaikki. Ellei tätä ole lähiaikoina kerran tehty.
Tein tämän saman homman justiin T5:een jossa on vielä pari letkua lisää, eikä se ole todellakaan vaikea homma. Imusarjakin lähtee yllättävän helposti, kun alimmaisia pultteja ei tarvi ottaa pois, riittää kun vaan löysää ja ylimmäiset pois.
Kokemusten mukaan vaparikoneen huohotus on ollut paljon huonommassa kunnossa kuin ahdetun. Senkin perusteella ottaisin itse asiaksi vaihtaa ne uusiin.
Motivoin itseäni hieman sillä, että imusarja on helpompi ottaa pois kuin vaihtaa esim. kampiakselin stefa sen takia, että huohotus on ollut tukossa.
Ite ostin siniseltä kaikki osat, imusarjan tiiviste oli sielä 14e. Huohotuspöntön uusimisesta en tiedä kannattaako? Siitä saa varmaan putsaamalla ja liuottamalla ihan kelpo pelin.