Huomasin tosiaan viime kesänä PV:ssä sellaisen ominaisuuden että keula jotenkin hyppyyttää satasen tienoilla aivan sama minkälaisella tiellä ajaa, joskus ei tee sitä. Nyt se taas teki sitä kun ajelin pitkään maantie ajoa ja en kyllä osaa sanoa mistä johtuu. Oon viimekesän jälkeen vaihtanu siihen Bilstein etu- ja takaiskarit, raidetangon päät ja säätäny aurauksen, jarrut oon herkistelly ja vaihtanu takajarruletkun ja laitoin takajarrukengät oikein päin

, lootan tukikumin vaihdoin kun vanha muljusi ihan törkeesti ja renkaat oon tasapainottanu huolella. Jarrut oon säätäny aika "löysälle" kun tuntuivat jäävän aika herkästi laahaamaan. Kytkin on uusi mutta se tärisyttää ihan vitusti jos yrittää luistattaa liikkeelle lähtiessä pienillä kierroksilla mutta en usko että vauhdissa luistaisi. Ylimääräistä klappia on apusimpukassa ja kardaanin liukuboorissa ja perän laippa vatkaa tyhjää jonkin verran mutta tuskin johtuu siitä.
Ideoita mistä voisi johtua? Liian korkea keula niin yrittää lähteä lentoon tai jotain?