Siinä ohjelmoinnissa naitetaan auto ja kotelo yhteen. Voit ostaa vaikka käytetyn ja toivoa että se pelaa, mutta 100% toimivuus saadaan ohjelmoimalla. Hämeen auto Jyväskylässä möi kotelon hintaan 400€, tiivisteen veistelin paperista ja ajoin ohjelmointiin n.25km päähän hieman alitehoisella ja ei normaalisti toimivalla autolla. 100€ ohjelmointiin ja homma bueno.
Nonniin tulipahan auto viimein kuntoon. Autosalpaan lahteen vein. Kotelon hinta tippui alemmas, kun siitä rikkinäisestä kotelosta saa runkopantin 130e.
Olisin voinut itse sen kotelon vaihtaa, olisin säästänyt 160e, mutta sen jälkeen ei varmaan olisi minkäänlaista takuuta enää, ja on sen verran kallis osa, että jos sattuu hajoamaan uudestaan niin olisi hyvä se takuu olla. Että vein sitten trailerilla suoraan siniselle. Olisi kuitenkin täytynyt kärrätä ohjelmoitavaksi kun ei tuo 20kmh kovempaa kulkenut.
Pari viikkoa kesti kotelon saapumisessa, mistä lie asti tilannut, mutta sen jälkeen tuli auto nopeasti kuntoon

Mutta 690e oli pakettina hintaa tuolle touhulle.
160e työ, kotelo 454e, tiiviste 6e ja ohjelman lataus 68e.
Kiitoksia jeesanneille ja ei muutakun seuraavaa leviämistä odottamaan
