no juu käy, tosin neljällä pytyllä. yli 120 km tunnissa ei kulje, ei vaan anna vaihtaa isompaa ja täristää sen verran että tuntuu että osia irtoo. en siis tiedä onko toi kampiakselin matala jännite itse syy vai seuraus, eli miten toi nilkutusmoodi oikein toimii, katkooko se kampiakselin tunnistimen virtaa vai miten, että oisko vika jossain muualla, mitä ei mun paska-obd-mittarilla vaan selvitä, vai onko se nyt sit vaan niin että johdot tai ecu on saanu siipeensä. tilannehan on tämä: ostin konevikasen volvon, virosta vaihtopannu keulalle. vanhasta moottorista ecu, johtosarja, nokka-akselin tunnistin, nokka-akselin ajoitin, puolat, suuttimet, turbo. vikakoodin nollauksen jälkeen tyhjäkäynnillä ei uusia viestejä, ennenkuin polkasee ekan kerran kaasua, jolloin ilmoitus: moottorin teho alentunut. ahtopaineet normaalit, ottaa kierrokset ihan hyvin, mutta nykii ja röpöttää normaaliajossa. vikakoodi siis ilmoittaa : "kampiakselin tunnistinpiirin liian matala sisääntulojännite A". mittasin kummatkin johdot ja kummassakin oli jännitettä mittarista riippuen 2,4-2,5v. siis virrat päällä,en oo mitannu auton ollessa käynnissä, liekö siinä tullut tehtyä virhe?viimeisin korjausyritys sisälsi ecun pinnien, pohjan ja kampiakselin liittimen putsauksen ja puristuksien mittauksen, puristukset ok. korjauksilla ei vaikutusta. mistä mä mittaan onko johtosarja kunnossa, luulis että piuha joko toimii tai sit ei toimi, eikä silleen puoliks vaan?