Tervehdys,
Nyt olisi hyvät neuvot kalliita. Kaikki alkoi, kun 2001 T5 alkoi pikkuhiljaa ravistaa 100-120 vauhdissa. Ravistuksen aikana vedätys pahensi tilannetta ja loiva kaarros tiessä oikealle myös lisäsi sitä. Ilmeni, että alatukivarsien taaemmat puslat oli repeytynyt, oikean vetoakselin sisäpäässä oli noin 5-6mm klappia ja vasemmassa jonkun verran sekä etummainen moottorin alatukikannake oli huonona.
Myös vasen alapallonivel oli väljä. Ennen leimaa teinkin remontin, ja uutta tuli molemmat vetarit, pyöränlaakerit, alatukivarret puslineen ja nivelineen, moottorin kannakekumi, sekä jarruletkua ym. Leimalla katsottiinkin, että väljiä ei muualla ollut. Mutta itku pääsi moottoritielle päästyäni! Sama saa***an ravistus on jäljellä! Reilun tonnin sijoituksesta ei siis ollutkaan toivottua hyötyä, ja seuraava lasku onkin, kun hammaslääkäri laittaa kaikki ravistuksessa pudonneet paikat takaisin.
Mitäs seuraavana?