Tyhjäkäynti on alkanut olemaan koko ajan yli 1000rpm, 1100-1200. Sehän ei ole säädettävissä ja pitäisi olla 950rpm. hytkyy ilkeästi vaihdekeppi ja auto tuolla reilulla 1000rpm tyhjäkäynnillä.
Mitä muuta alkaa tarkistaan kuin kaasuläpän asentoanturi? ilmamassaanturin putsasin, tuplat vaihdettu, ruiskujen/imm sähköliitännät putsattu. Vanhat tuplat ei ollut tasaväriset. 1 kuparin ruskea, 2 vaaleempi, 3 lähes valkonen, 4 musta. Voinee tosin johtua vanhasta jakopään hihnasta, vaihdettu äsken. noin 40tkm ajettu, tosin 8-9 vuotta vanha ja öljynen. vaihdon jälkeen tuntu vähän pirteämmältä. tyhjäkäynti ongelma oli jo aikasemmin.
Jakohihnasta pitää jostain vähän kysellä, kun korjaamo alun perin anto hinnaksi töineen noin 440e, (hihna, 2x rulla, kiristin, tasapainohihna, rulla, kiristin, nokkaakselien, kampiakselin tasapainoakselin tiivisteet) ja sitten ilmoittaakin että pitää tilata kalliimpi paketti jossa on oikea kiristin, pelkkä jakopäähihna sarja olikin sit 350e. koko homma sit 685e. hintaa kysyessä mainitsin että on manuaali kiristys. skruvatilla sarja 80e?
ja sitten monesti kysyttyihin, mutta ihan selvää saanut. Tehoja lisää, turbo tieten helpoin, mutta miten ne pykälät menee 1989, vähäpäästösen kanssa? muita keinoja saada tehoja lisää, maaginen 200hp raja vois olla kiva
