Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Uusi turbon kello

  • 2 Vastauksia
  • 977 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Daiffi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 280
  • www.vrcf.fi
Uusi turbon kello
« : 29.07.2015, 02:57:58 »
Omassa C70 on nyt vakio kello ihan loppu slyyt. Tällä hetkellä klemmarilla jumissa että ahtaa. Suomesta katsoin niin maksaa joku 250e ja ebaysta sai 50e + rahti.
Kysymys kuuluukin että minkälaisen hukkiksen pitää ostaa tuon vakion tilalle ? Auto pitäisi vakiona ahtaa jokih 0.8- 1 barin tienoille.

http://www.ebay.com/itm/VOLVO-S70-V70-850-0-9-BAR-TD04-Turbo-Wastegate-Actuator-/161766150946?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item25aa039322&vxp=mtr

Käykö tuommoinen ? Vai miten se määrittää mille paineelle toi hukkis on ?
Exät: Volvo 940 -91 " Vauhtipulkka", Volvo C70 -98, Volvo V70 AWD R -00, Volvo 740 16v -90
 
Nykyinen: Volvo 940 Turbo -98

Poissa ViudeH

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 64
  • www.vrcf.fi
Vs: Uusi turbon kello
« Vastaus #1 : 29.07.2015, 21:50:06 »
Ootko kattonu että ei oo pakopesä halki? Meinaa jos klemmarilla vedetty kiinni pitäis puhaltaa kaikki mitä lähtee ahtimesta.

Poissa Daiffi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 280
  • www.vrcf.fi
Vs: Uusi turbon kello
« Vastaus #2 : 30.07.2015, 00:50:39 »
Ootko kattonu että ei oo pakopesä halki? Meinaa jos klemmarilla vedetty kiinni pitäis puhaltaa kaikki mitä lähtee ahtimesta.

Silmämääräisesti ei näytä että olisi pakopesä halki. Turboa en ole pöydälle ottanut tarkempaan syyniin. Kellon tanko on hyvin löysä ja kun käsin siitä päästää että palautuu jää aina pikkaisen auki. Menee kiinni kokonaan vasta sitten kuin kädellä avittaa tankoa. Tästä syystä en ole nähnyt tarpeelliseksi ottaa vielä ainakaan ahdinta pöydälle.
Exät: Volvo 940 -91 " Vauhtipulkka", Volvo C70 -98, Volvo V70 AWD R -00, Volvo 740 16v -90
 
Nykyinen: Volvo 940 Turbo -98

 

Autoracing  KL-varaosat