Okkei.. No pitääpä tämäkin tienhaara sitten tutkia voiko jako heittää. Jälleen olisi yksi asia poissuljettu listalta ja se on tuo lämpöanturi. Vaihdoin, nyt kuitenkin vaikka skeptisyyttä aiheuttikin kun ei liiemmin kallis osa ollut. Tässä kun on pohtinut asiaa jälleen niin alkaa taas miettimään ensimmäisiä mitä tuli mieleen eli ne suuttimet. Jos auto seisonnan jälkeen startatessa laittoi mömmöjä liikkeelle ja ne on nyt siellä suutin kärjissä sitten...
Kertokaas vielä, jos tuota ajoitusta pitäisi nyt tarkastella niin tuoko sininen tiski siihen lisäarvoa vai "mikä tahansa paja"? Itsekin monenmoista osaan tehdä, mutta nuo nokkahommat jää kyllä tekemättä vaikkei kyse varmasti olekaan uuden rakettipolttoaineen keksimisestä.
Lisäksi, jos suuttimissa sattuisi olemaan moskaa niin pystyykö noita tarkastelemaan kotitallissa? Irroitus ei lieni ihmeellinen asia, mutta voiko sitä ns. purkaa ja putsata? Ilmeisisti tarvitsee ainakin uusia tiivisteet tms. Common raileissa pystyy kaiketi ohivuodon mittamaan itse kirkkaiden letkujen avulla, mutta mites tässä jakajapumpullisessa? Runsas ohivuotohan voisi myös tämän aiheuttaa?