Ei oo DPF.
Pääosin ihan puhtaasti mielenkiinnosta. Itse mittasin etutyynyn letkusta tyhjäkäynnillä n.5kpa, eli alipainemittarin viisari kääntyi vain aavistuksen A.P. puolelle. Ei tietoa että onko se paljon vai vähän.

Jos se arvo heittää suuntaan tai toiseen paljonkin, niin monet asiat eivät toimi kunnolla. Esim,turbo. En tiedä muuttuuko alipaine kierroksilla mitenkään, koska ei ollut kukaan avustamassa kaasun painamisessa

Uskoakseni ei pitäisi muuttua.
Tuo EGR toiminto kiinnostaa että miten se toimii. Koska kuten edell. mietiskelin, on pakko olla paine-ero että pakokaasut pääsee "raitisilman puolelle". Moot.ohjain saa tietysti tiedon paljonko ahtoputkessa on painetta mutta mistä se tietää paljonko pakopuolella? Muuten jos se käskee egr:n avautumaan ja pakopuolella on vähemmän painetta niin ahdot karkaa suoraan pakosarjaan käymättä männän päällä..

Nuo releet, sulakkeet ja hyvät kytkärit pitäisi olla ihan perustietoa, mutta kun ei löydy. Korjausoppaassa lähinnä kehoitetaan "ota yhteys Volvo jälleenmyyjään"..