0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Tulekko tuohon sitten vaijeri suoraan polkimelta? Jos näin, niin miettisin tuota välityssuhdetta toisenkin kerran Kaasu aukeaa alusta lähtien melkoisen nopeasti ja se tekee ajamisesta tökkivää. Tuo kiekko pitäisi saada akselille epäkeskeisesti, niin läppä aukeaisi aluksi hitaammin ja isommilla avautumilla nopeammin.Toki jos ajelee kuin Bamse konsanaan, niin eihän siinä sitten muuta, kuin pitää vaan huolen, että kierrostenrajoitin toimii
Mä tein kanssa töissä vastaavia osia akkuporakoneella ja nauhahiomakoneella. Ei ole liki 40 vuoden aikana sorvia ilmestynyt tähän taloon, niin joutuu soveltamaan.
Jos meinaat voimansiirron osalta niin pitänee varmaan tuo t5 valurauta vp ja sre kytkin korvata esim. Blingfactoryn teräspyörällä. Paineasetelmaksi siihen sais vaikka -765 m5 asetelman ja t5 sintteri. Meinasin siis alkuun yrittää m90 sutturoida.