Tulipa koneistettua viimesenpäälle vehkeillä kierreholkki.

Meinasin laittaa vakio kaasuläpän tulevaan imusarjaan, koska tps on valmiina näppärästi. Tuskimpa muutenkaan on pahin pullonkaula vakio läpästä tulossa.
Noh, vakionahan kaasuläppää kääntää vipu, minkä toinenpää on siinä kolmen kiekon hässäkässä etäämpänä. Sitte tuumin sen kiekkopaketin jäävän ylimääräiseksi, jotenka pitäsi saaha vaijeri suoraan kaasuläpälle kiinni.
Vaijerikiekko nipusta irti ja hahmottelemaan, miten sen saisi integroitua kaasuläppään. Akseli sen verta lyhyt kaasuläpässä, ettei yltänyt suorilla läpi.

Noh hetken aikaa katellessa hoksasin, miten pitkästä mutterista saa porakoneella ja rälläkällä kätevästi sorvattua tarvittavan kääkäleen. Ite koneistuksesta ei tullu otettua kuvaa, kun oli jo kädet täynnä.

Valmiina

Turhaan ne koneistamot sorveja investoi, kun saman voi hoitaa porakoneella ja rälläkällä.

Lisäksi pakosarjan laippa tuli oijottua hitsauksen jälkeen. Kanavaharvasta ja terässutilaikasta tuli tehtyä harja, millä sai varmistettua ettei hitsauksesta tullutta kuonaa jää sisäpuolelle pakosarjaan. ( kuvat unohtu )
Joku maali tuli kans vetästyä pintaan ettei nyt välillä ruostu. Palaa kummiskin käytössä pois. Vielä kun tulee lämpönauhaa postissa, niin käärii ympärille. Myös keraamipinnoitetta mietin, vaan ei tullu tuosta sarjasta oikein mieluinen niin jätän pinnoitushommat seuraavaan pakosarjaan.

Myös ahtimelle vesiletkulähdöt liimasin tuohon alkuperäiseen vesiputkirakennelmaan. Koitin vakoilla räjäytyskuvista, miten on esim. T6 sessa tehtaalta lähtiessään tehty nuo letkulähöt. Eipä ne sen kummemin ollu sijoitettu siinäkään. Vähäsen hiekkaa + maalia niskaan ja odottelemaan tulevaa asennusta.
