Siis kyllähän se visko pyöriikin ns. "aina", mutta pyörii "vapaalla" kun visko on irti (ropelin voi käsin pysäyttää).
Omassa visko toimii kuten pitääkin. Pitkään tyhjäkäynnillä, alkaa yht'äkkiä kuulumaan humina, joka taas lakkaa yhtänopeasti. Visko pyörii kokoajan, mutta muuttuessaan "kiinteäksi" pyörii samaa vauhtia mitä vesipumppu.
Bilteman flekteistä ei omakohtaista kokemusta. Kaverin tutun ratakilpurissa riitti jäähdyttämään, kuten myös 6-pyttyisessä 745:ssa.
Joo, mulla se pyörii ihan kunnolla koneen kierrosten mukana. Ei paljoa tee mieli kokeilla sormilla pysähtyykö

Kaikennäköistä tullut taas puuhattua. Stuikka:n
Volvo 940 "Gold brick" topikista bongasin kun oli listoja päällystetty puukuviolla ja oli pakko päästä itsekkin kokeilemaan. Hiililkuituteippi sai siis tälläkertaa jäädä ja hain Bauhausista ruusupuu "kontaktimuovia". Itteä miellyttää tossa tosi paljon toi väri ja puunkuvio. Omasta mielestä noi näyttää kuitenkin paljon enemmän puulta kuin vakio jalomuovi autoissa. Tavoitteena oli saada tietynlaista tyylikkyyttä autoon ja erottumaan muista levipellit/kusikalvot kanteista. Tulihan tosta sisustasta aika erinäinen, nyt se vaan huutaa nahkajakkaroita

.
Kuvat puhukoot puolestaan:






Pikkuhiljaa alkaa myös kotiutumaan ebaysta tilatut ledit. Nyt on ollut mittaristossa kiinni siniset ledit (näistä kiitokset Elekille :hello:), mutta tilalle vaihtuu valkoiset ledit, kunhan ne saapuu.
Taustalla näkyy toi sininen mittaristo ja punaiseksi maalatut neulat (jotka muuttuu pimeässä näkymättömiksi

). Ebaysta on kyllä tulossa siihenkin ratkaisu, eli punaista fluorisoivaa mittaristo maalia.
Valokatkaisija:

Puhaltimen paneeli vanhalla hehkupolttimolla:

Ledillä:

Nyt on myös sumarit asennettu

. Eli kävin hakemassa ne bilteman sumuvalot. Vaikuttaa ihan laatukamalta, mutta mukana tulleet johdot oli aivan perseestä

. Motonetistä tarttu matkaan rele ja tein koko johtosarjan uusiksi.
Auton keulaa ylöspäin, niin helpottaa hommia

. Huomenna vaihtuu myös se laatikon tukikumi, kun pääsee nyt vähän helpommin auton alle.

Lippa työpöytään kiinni ja tekemään merkintöjä aukkoja varten:

Ei siitä hirveän kaunista jälkeä tullut, mutta sen verran hyvin mitoitettu, että näyttää siistiltä kun laittaa sumarit paikoilleen:

Kiinnikkeet tein itse noille ja hyvin ne vaikuttaisi pysyvän paikoillaan:

Parkkeihin eksyi myös ledit



Loppuun pikku kysymys. Toi apparin oven lukko ei toimi keskuslukituksen mukana. Otin ovipaneelin irti ja kävin paikat läpi. Lukko pelaa moitteetta, sekä keskuslukituksen moottorikin toimii (kokeilin toisessa ovessa). Eli ilmeisesti sähkövika, kun moottori ei toimi apparin ovessa olevilla johdoilla. Kellään mitään hajua mistä kannattaisi etsiä johdoista vikaa??