Kun muistelisin, että sillon kun tuo vika oli päällä ja jos HI:tä ja LO:ta käytti niin silloin lämpötila oli käsituntumalla todettuna kummallakin puolella sama. Lämpötilaero ilmeni silloin kun tauluun oli valittuna esim. 21 astetta. Ja jos en ihan päin peetä muista, kun lämpötilaeroksi määritteli n. 4 astetta niin silloin tuntui kummallatakin puolelta tulevan samanlämpöistä ilmaa.
Kyllä noissa oli jonkinmoinen kalibrointi mutta en tiedä päteekö se vai ei. Ei se sitä varmaan hajota jotta testata voi. Tässä ohje:
---
- Start the car.
- Press Auto button on the AC (if you have this option)
- Increase fan speed (make shure it is not on minimmal setting)
- Decrease the temperature setting to the minimum -> "Lo"
- Wait about 10-20 seconds
- increase the temperature to the maximum -> "Hi"
- Wait about 10-20 seconds
- Set the temperature that you like.
With this procedure you force the AC to move the temperature regulating flaps to go to both end-positions and motors get calibrated again.
---
Ite tein tuon muutaman kerran peräkanaa silloin kun vika oli päällä, ei ollut vaikutusta.