0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
pitäskö toho lattiaan tulla äänieristettä? se vaa näyttää siltä että siihen olis hyvä laittaa
Ei 1/2 m3 muovilönttikään olis ollut yhtään hassumpi vaihtoehto
Onkos ratin logo asteen verran vinossa vai onko mun metallimiehen silmissä jotain häikkää..
HEP! Kytkinpolkimen kumi on kulunut ja varmaan myös jarrupolkimenkin
Ihmisten on pakko alkaa takertumaan johonkin katos kun työn jälki on muuten niin moitteetonta. Alkaa adjektiivit loppumaan.. Ja verbit.. Kun toisilla seisoo ja toisilla jotain muuta
Pikkasen myöhässä, mutta pakko laittaa....Tätä luomusta tallissa tuijottaessamme totesimme, että palava tuli, valuva vesi ja tämä teos, niitä kaikkia voi tuijottaa puhumatta mitään vaikka kuinka kauan :hello:
Projekti on nyt edistynyt vähän hitaasti, mutta jotain olen kuitenkin tehnyt. Laitoin lämmityslaitteen säätimet ja vaijerit paikalleen. Tänään aloittelin äänieristeiden parissa ja tuli tuossa pari iltaa siivottuakin tallia. Ja pari autoakin tuli samalla rakennettua näyttelykuntoon.
Kylläpäs sitä heittäydyttiin runolliseksi Projekti on nyt edistynyt vähän hitaasti, mutta jotain olen kuitenkin tehnyt. Laitoin lämmityslaitteen säätimet ja vaijerit paikalleen. Tänään aloittelin äänieristeiden parissa ja tuli tuossa pari iltaa siivottuakin tallia.
Lattiamatot kaivoin tänään näkösälle ja ne on kyllä aika rumassa kunnossa. En oikein tiedä mitä niiden kanssa tekisi...
Kun auto on ihan priima, niin kannattanee ostaa ihan uudet matot, tuolta n. 400€ http://www.websitefolder.net/VPAUTOPARTS/art-1.asp?id=3467&iPageID=1178
Joo olen mä noita katsellut, mutta ei oikein iske Nuo ovat sellaista punottua "kovaa" mattoa, kun alkuperäiset ovat oikein sellaista ameriikkalaista paksua kokolattiamattoa Mistäköhän saisi sellaista metritavarana? Siis sellaista oiken pirun paksua ja pehmeää karvamattoa ja tietysti punaista.
Mistäköhän saisi sellaista metritavarana? Siis sellaista oiken pirun paksua ja pehmeää karvamattoa ja tietysti punaista.