Morjens vaan kaikille tasapuolisesti!Olen uusi tällä foorumilla, noin kuukauden olen ajellu vm- 93 940 farkulla ja alkaa vähitellen ihmetyttää kuinka laiska voi 2,3 kone olla.Loota on m47.Motissa on 530 kansi,pulsair ja egr.Ilmeisesti nokka-akseli on laiskin mahdollinen,sillä "veto" loppuu kuin seinään n.4000 kiekan seutuvilla.Ruisku on Bosch,joten siihen kai saa lastua vaihdettua,mutta 1000 taalan kysymys kuuluu:koska nokkahihnan vaihto on ajankohtainen,laitanko vx vai vx3 nokan ja onko lastutuksesta ko svapin jälkeen mitään konkreettista hyötyä? En aio ajaa rataa tai driftailla,mutta olis kiva jos koneen tehoalue olis vähä laajempi,ei paljo ohitukset onnistu nykysellä setupilla.Olen haulla etsinyt tietoa mutta vaikutta vähän hämäävältä kun vx nokat luokitellaan karavaanari nokiksi niin maksaako vaivaa vaihtaa m nokka moiseen?