Varastan pikkuisen säiettä, kun on lähellä omaa ongelmaa. Oma pirssi 350tkm ajettu 2.5l 850 ja 20V 170hv malli. Oliko tosiaan niin ettei autosi startannut lainkaan viallisella ilmamassamittarilla? Olen ymmärtänyt, että pitäisi startata viimeistään, jos IMM:n johdon nyppäisee irti, mutta toimii toki surkeasti. Onko näin? Oma ongelmani on nyt käyntiin lähtemättömyys. Aiemmin käyntiinlähtö oli vain vähän vaikeaa, mutta syksyä kohti on mennyt pahemmaksi. Sitä ennen oli myös voimattomuutta alakierroksilla (alle 2000rpm). Vaihdettu tulpat ja johdot. Pyörijä sekä virranjakajan kansi. Bensapumppu sekä rele on jokin aika sitten vaihdettu ja auto pelasi sen jälkeen ok. Kokeilin myös ruiskutukin päässä olevan venttiilin kautta painaa pikkuisen ja kyllä sieltä ainakin bensaa tuli. Virranjakajarempan jälkeen auto lähti käyntiin vaivalloisesti ja irroitin IMM:n. Putsasin eikä auto ole sen jälkeen suostunut pientä hörähdystä lukuunottamatta lähtemään käyntiin. Ennen virranjakajan vaihtoa oli "multiple cylinder misfire" vikakoodeja, mutta nyt antaa vain "secondary air injection" koodia mikä siellä on ollut näkyvissä joskus auton ollessa kunnossakin. Puolan ajattelin vaihtaa seuraavaksi, mutta mitä muuta ehdotetaan vian aiheuttajaksi?