juu eli iski kuume mikä ei taida ilman auton ostoa lähteä. miten on diesel vehkeet toimineet ,jos oikein olen ymmärtänyt nämä 110 ja 136 hv on fordin dieselit ja 2007 lopussa sai D5 koneella?

Tuo D5 kone tietysti olisi mukava. Auto tullaan ohjelmoimaan.Ja olisi mukava kuulla minkäläisiä tehoja porukalla on v50.Mikä kone missä ohjelmoitu=lopputulos?
ERG sen verran että,auttaako se tehojen saantiin millään lailla?tietysti kun imuilman sekaan sotketaan kuumaa ja palamiskelvotonta pakokaasun paskaa niin tehot kärsii, mutta kuinka paljon? vai tukitaanko niitä vain siksi että olisi yksi "turhake" pois? voiko sen poistaa aivan kokonaan vai tulppaus?piuhan päässä luultavasti käytettävä taitaa valot syttyä ,kun erg pois pelistä? miten päästöjen käy?
Tuossa yksi video puhdistuksesta
https://www.youtube.com/watch?v=4pMcPZShdP8Jos joku kielitaitoinen viitsisi sanoa tekeekö tämä herrasmies pienen virityksen?
https://www.youtube.com/watch?v=BPtABczQk3EJa vielä v50 EGR purkamista ,mutta kieli miehiä ei olla mutta tuosta videosta tuli mieleen tuo systeemin kokonaan pois otto?
https://www.youtube.com/watch?v=cWSTmh-GFAESellainen tuli vielä mieleen että voisiko tuo olla niin yksinkertainen ,että tulppaus olisi imusarjan ja egr putken välissä ja egr jätettäisiin "toimimaan" seokset taitaa vituralleen mennä mutta onnistuisiko noin ja ohjelointi tuohon?
Tyhmiä kysymyksiä ,mutta auto olisi ensimmäinen diesel,ei hirveitä nauruja
