elikkä tuli vaihdettua alapallo vm2005 automaatti loota. ensin meinasin vaihtaa ilman että otan jarruja edestä pois ja napapulttia irti,koska kartiomutterin pois oton jälkeen tämä pää oli jo selvästi irti ilman mitään hakkailuja, mutta sitten tämä yläpuolella oleva kuppi jossa boorit oli todella tiukassa. otin levyn satuloineen yhtenä könttinä sivuun ja napapultin otin pois mutta laitoin pari kierrosta kiinni ja jätin sen vielä paikelleen. molemmin puolin sitten hakkasin jumalauta tunnin verran,kun se lopulta irtosi.
Ja sitten tuli mieleen että täällä oli juttua,että vetari voi levitä "käsiin" joten vetarin otin kanssa sivuun.
Nyt rupesi mietityttämään kun tuo vetari oli vain löystytetty siinä alussa että voiko se kuinka herkästi sisäpäästä irrota?onko vetarissa niin paljon joustoa että että ei tipu heti pois kun alapallo on tukivarresta irti?
kasaus vaiheessa koikeilin jouston olevan jämäkkä ja sama matka jokaisella liikuttelukerralla ja ei pyörinyt tyhjää.
onko siellä sisäpäässä mitään lukitusta tai tarviiko vetarin vaihdossa esim.kunnon nykäisyn?
Osaako viisaammat näillä tiedoilla sanoa selvisinko tästä hommasta nyt vähän tuurilla vai meneekö purku hommiksi??? autolla ei voinut vielä ajaa,kun takajarrut levällään,ajamallahan sen olisi selvittänyt. mikään ei mee kohtuuvella

luulee jo onnistuneensa ja säästäneen euroja ,kun ite tekee mutta nyt into kyllä hetkeksi loppuu, jos purku hommiksi menee.
Vielä tuosta alapallon vaihdosta että onko joku vaihtanut sen ,että ei ole irroittanut mitään ylimääräistä ja onko edes mahdollista?, minusta se on jos olisi se kuppi lähtenyt helpommin irti.mukanahan tulee uusi napapultti että taitaa se "oikea" tapa olla että vetari otetaan sivuun.
tänään en autoon enää koske, huomenna puristeltava suojakumia olisiko kuulia tippunut,kyllä naurattaa jos siellä yksikin kuula tuntuu

vaikka toimiihan se kai niinkin ,mutta pakkohan se on purkaa ja paikoilleen laittaa......
kyllä syö miestä,tälläinen TYHMYYS
