Noni! Kerranki joku joka tämän osasi selittää, kiitos

Mutta se siinä onkin outoa kun aina kun kiihdyttää niin ahdot nousee 0.45 eikä yhtää ylemmäs MUTTA aina
_välillä_ ahdot nousee sinne 1 bariin ja se on täysin arpapeliä, n. joka kahdeskymmenes kiihdytys kun tämä tapahtuu, ja kiihdytyksen pitää olla siis sellanen, että pitää kierrokset vajaa 3000rpm:ssä vähän aikaa kakkosella, ja sitten kaasu pohjaan jonka jälkeen
_hyvällä tuurilla_ alkaa vetää kunnolla, suhina loppuu ja paineet on siellä 1 barin hujakoilla.
Ja hukkikselta otin sen tangon irti hukkaportin läpästä ja laitoin läpän kiinni niin, ettei vahingossakaan pääse aukeamaan. Ja tällä ei siis mitään muuta eroa kiihdytykseen muutakuin se, kun joskus taas onnistui saamaan ahdot nousemaan niin 1 barin sijasta meni helposti yli 1 barin... hukkaportin letkun irrotamisella varmaan siis sama vaikutus... Eli hukkaportin itessään pitäs olla ihan ehjä.
Ja itseasiassa löytyykin sellanen manuaalinen ahtopaineensäädin kotoa! Tästäkin oon kuullu niin montaa satua, mutta eikös se tuukin hukkaportille menevälle letkulle?
Koska toi satunnainen ahtojen nousu on niin epäsäännöllistä niin joku sähkövika(ecu sekoilee) kuulostais jotenkin osuvalta. Vikahan vois olla juuri tossa ahtopaineensäätimessä, mistähän noita voisi saada ja mikä ois virallinen nimi sille osalle?