Nyt on tulpat katsottu, ok vielä. Kävi vain sellainen hassu juttu, kun otin ensimmäisen tulpan johdon irti, hajos koko värkki kolmeen osaan.
No heti uutta tilaamaan ja nehän myy liikkeessä vain koko settiä 70€ No näppäränä (köyhänä) miehenä korjasin vanhan ja peruin tilauksen. Tuntuu, että hyvin käy ja kukkuu, tosin
pieniä nykimiseen viittaavia käyntihäiriöitä siellä täällä (tarvii jostain halvalla tilata ne tulpanjohdot) tämä häiriö ollut jo ennen tulpanjohtohaaveria.

Seuraavaksi ilma anturien puhdistukset, yms.
Miten toi polttoaineen pumppu testataan, siis paineet?
Koitin myös googlettaa ruiskusuuttimia ko värkkiin, mutta minkään valtakunnan varaosaliikkeen nettisivut ei löytänyt ko varaosaa.
Nosturille pääsin pari päivää sitten, etuakselistossa on se hammastanko joka maksaa esim motonetissä kultaa ja timantteja. Niin sieltä suojakumin sisältä jostain vuotaa
tehostajanöljyä. Ilmeisesti joku stefa, onko se ihan korjattavissa oleva vai pitääkö tosiaan etsiä uus/vanha hammastanko?
Katalysaattori oli edellinen omistaja jo uusinut, oli ok näköinen walkerin katti, ja takapönttö ok. Noin keskivälissä autoa sellainen rauta joka menee kardaanitunnelin alapuolella ja jonka yli tunnelissa pakoputki menee, siihen rautaan pakoputki osuu ja hakkaa tietyillä kierroksilla. Joku tuenta ilmeisesti löystynyt?
Ainoa mahdollinen pakoputken vuotokohta on katin ja pakosarjan liitos tai pakosarja. Tätä nyt selvitellään vielä... :hello:
Sit keskikonsolissa ei pala mitkään valot, mm lämpötilansäädin yms. Onko siellä valoja edes taustalla originaalisti? Osa mittaristonvaloistakin pimeänä, Hitto tarvii purkaa puoliautoa

Jos joku tietää hyvän linkin näistä valohommeleista, niin olisin kiitollinen.. Hakuakin voin vielä yrittää uudestaan.