Kävin volvolla selvittelemässä asiaa myös. Sanoivat että laita urat kohdilleen työkalulla ja suoraan siihen vain hihna kiinni. Eli ettei edes merkkejä kohdalleen. Voi olla kuulemma pyörässä väärin jos on ollut irti. Ja näin siinä on voinut käydä. Nyt kun olin tehnyt sen silleen että asennustyökalu paikalle ja käänsin nokkapyörän merkit kohdalle (koska siis säätyvä niin sitä pystyi kääntämään) niin voi olla että ollut sitten sen verran pielessä. Täytyy huomenna kääntää ja toivoa että ääni häviää.
Tarkoitushan on laittaa työkalulla nokat kohdalleen, tehdä perussäätö VVT pyörälle sen kiinnityspultin avulla, millä se on kiinni nokka akselissa. Hienosäätö tehdään nillä 3kpl hihnapyörässä olevilla pulteilla.
Aika outoja ohjeita he antavat volvolla, ettei tarvitse edes merkkien olla kohdallaan. Kiva keikka kun seuraavan kerran tarvitsee jakohihna irroittaa/vaihtaa.