Valkoseen jyrräytin rajapaineventtiilin kiinni. Ei toiminu oikeinkytkettynä millään lailla. Ihan kuin ois ilman ohjausletkua ajanu ja ahot kipus hetkessä yli 1,5bar.. Testasin toiminnan vielä kompurallakin ja pitäis toimia, mutta ku laittaa sen kiinni Volleen niin ei. Sain sitten toimimaan lopulta siten, että kytkin ilman sitä tee-kappaletta ja nyt toimii päinvastoin. Eli siis miinukselle kääntämällä ahdot lisii. Huijaa vaan nyt rajoittamalla portille menevää ohjauspainetta. Ei piikkaile ja ahdot pysyy. Myös herääminen nyt "belissimo". 1,15bar painetta nyt. Hirvittävää pauketta alkoi kuulumaan hukkaportista kun veättää

Nyt menossa viimeinkin se pakosarjan pinnapultin vaihto. Homma on aika helvetillisen hidasta, koska vasta äsken kävin polkemassa "karstoja". Joka sormi palaneena on nyt mukava ruuvata.
Ja edittiä. Yksi turbon laipan kierre oli niin huonossa hapessa, että pistin siihen Time Sertin helan. Sain lopulta myös sen pakosarjan katkenneen pinnapultin kaivettua pois. Oli loppuunsa aika iso homma ku ei meinannu millään tulla pois. Päätin sitten vaihtaa muutkin pinnapultit samalla. Nelosen päästä kannen välistä mehinyt öljyä.. Kestä ny jumalauta vielä kaks viikkoa!
Sinne meni rosteritiiviste..


Huomenna jatkuu kun saan uudet pakosarjantiivisteet ja 12:9 pinnapultit.