Pieniä, hyvin pieniä etenemisen merkkejä. Öljypohjan sumppua madallettu etuosastaan, jos ei olisi ihan niin pahasti törmäyskurssilla etupalkin kanssa:


Enempää ei oikeastaan pumpun imusihti anna mahdollisuutta modata, mutta eiköhän tuo riitä. Kaveri sulatteli lopulliset saumat tigillä, täytyy napsia kuvia niistäkin kun käy pajalla.
Tämäkin on nyt sitten korjattu, kylläpä tuli vähemmän räpelletyn näköinen:


Sähköjä oon selvitellyt ja alkuperäinen sulaketaulu sai lähtöpassit. Tilalle tein alumiinista levyn johon tuli yksi sulakerasia johon kytkin auton alkuperäiset sähköt niinkuin ne olivatkin, eli valot, pyyhkijät sun muut. Tämän lisäksi laitoin yhden 6:n sulakkeen rasian "ylimääräisiä" juttuja varten, eli bensapumput, flekti, boksin virrat, mittarit ym. Myös merkkivalojen johdot alkaa olla selvillä ja merkattuna mittariston takaa. Pitää puristella vielä liittimet valmiiksi niin saa sitten vaan tökkiä kiinni kun asentaa muutkin mittarit.
Koneeseen viimeisiä juttuja niputtaessa tuli huomattua että huohotinpurkista lähtevä valumaputki, jonka pitäisi mennä öljypinnan alle, oli poikki öljypumpun kupeelta. Jos huohotus ohjataan imupuolelle, niin tämähän voi aiheuttaa aika rajun öljynkulutuksen, mutta lieneekö tässä tapauksessa ongelmaa kun huohotus tulee menemään erilliseen purkkiin josta hengitys ulos? Tuon kun ratkaisee ja saa öljypohjan hierottua valmiiksi ja maalattua niin tekniikkapakettia saisi alkaa sovitella autoon niin saa tehdä kannatinpalkkiin tarvittavat muutokset laatikolle.
Mistähän tuohon ZF:ään saa työsylinterin?