Kytkinpakettiin kuuluu: kytkinlevy, paineasetelma ja sarjasta riippuen painelaakeri. Tarvitset nämä kytkinremonttiin. Mainitsemasi kaksoismassapyörä tarkoittaa vauhtipyörää. On olemassa kahden tyyppisiä vauhtipyöriä: kova vauhtipyörä ja kaksoismassavauhtipyörä. Googlaamalla löydät olennaisen eron näistä. Lähinnä rakenteellisia ja toiminnallisia eroja, periaate sama.
Kytkinpaketteja on olemassa erilaisia. Helpoimmiten saat oikean, kun vanha on irti ja menet sen / mittojen kanssa varaosaliikkeeseen. Alkuperäiskytkimet ovat olleet suurella todennäköisyydellä jokin näistä: Valeo, LUK, Sachs. Suosi näitä alkuperäismerkkejä, älä halpoja rimpuloita mikäli niitä on / tarjotaan.
Vauhtipyörä ei kuulu kytkinpakettiin. Vauhtipyörää ei tarvitse vaihtaa, ellei se ole kytkimen luistamisesta tms. mennyt pilalle. Vauhtipyörä kestää normaalisti auton eliniän ja ylikin. Jos tämä olisi kuitenkin jostain syystä pilalla, hinta sille on uutena satoja euroja, monesti myös käytettynäkin.
Huomioithan vaihdelaatikon irti ollessa vaihtaa myös mahdollisesti vaihdelaatikon vuotavia stefoja yms. mikäli näitä ilmenee. Pienikin tilkka öljyä kytkimessä voi pilata uuden kytkimen nopeasti.