Tänään havaittu jonkin sortin bugi:
JOS lämmitin lähtee ajastetusti päälle ja käynnistät auton esim. 30min sen jälkeen kun lämmitin on lähtenyt käyntiin niin että PNESTELÄMMITIN AJASTIN x ja ON vilkkuu, JA JOS auton oma äly ehtii sammuttamaan Eberin kesken ajon, eli niin että PNESTELÄMMITIN AJASTIN x OFF ja pian tuon jälkeen ajon aikana laittaa tuon Master kytkimen OFF:lle, niin auton oma lämmityslaitteen puhallin jää päälle pienelle nopeudelle vaikka ovet oli lukittuna, ja pysyy päällä ainakin 50 minuuttia.
Testasin tuon vielä niin että Eberin Master kytkin oli OFF:lla ja kaksi käynnistyskertaa ja molemmilla kerroilla auton oma lämmityslaitteen puhallin jäi päälle ja pysyi päällä ainakin tuon 50min. Auton ovetkin olivat lukittuina kummallakin kerralla, joten olettaisi että jos tuo olisi ollut jokin automatiikan ohjaama juttu, olisi se sammunut tuona aikana.
Ongelman sai korjattua kun laittoi Master kytkimen ON:lle, käynnisti auton, odotti että Eberi käynnistyi ja laittoi SUORAKÄYNNISTYS ON:lle, sammutti auton, odotti jonkun aikaa, kävi kääntämässä SUORAKÄYNNISTYS OFF:lle, ja sitten tämä Master kytkin OFF:lle niin siihen loppui.
Siitä en sitten ole varma, että kun tuo PNESTELÄMMITIN AJASTIN x muuttui OFF:lle, oliko Eberi päällä auton oman älyn ja ulkolämpötilan ja moottorin lämpötilan ohjaamana ja siksi tuo lämppärin moottori olisi seonnut, koska ulkolämpötila oli nollassa ja moottorin lämpötila oli juuri niin että viisari oli keskivaiheesta yksi alaspäin, eli lähes normilämpöinen muttei ihan.
Mutta toistaiseksi hyvin toiminut patentti vaikka itse sanonkin. Ainut kun noi johdot saisi jostain muuta kautta, mutta kyllä kai ne tuossakin menettelee...