Kyselin tuolla etutolpista
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=90638.0Vastauksia tuli runsaasti

Ja nyt tuo selveni Norjalaisen harrastajan TB foorumille tekemästä 960 langasta, lienee kaikkien 960mk2 tuuninkien alkulähde
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=282426Mielummin tuommoisen rakentelee, kuin maksaa jostain lmr setistä saman rahan. 300€ saa säädettävät insertit eteen ja säädettävät takaiskarit 200€.
Taitaa GAZ ja Koni olla tuolloin vaihtoehtona, joista GAZin takaiskareissa löytyy säätönappula.
Lesjöforsilta saa madallusjousella eteen, jos niiden TÜV lappujen 1100kg ja 940 mallisarja kelpaa muutoskatsastukseen 960mk2:ssa

Katsoin hintoja
Bilstein B6 eteen ja taakse ~500€, ei säädettävissä
B8 + -150€ mutta saattaa olla ainakin taakse melko tönkkö, samoin nuo 200-sarjan iskarit ovat jo liian lyhkäisiä, mutta niissä on ainakin paljon eri jäykkyys versioita tarjolla.
Koni yeallow eteen ja taakse ~500€ säädettävissä edessä paikallaan 5-asentoinen säätö, taka säädettävissä irrallaan 4-asentoinen säätö
Molemmissa takaiskarit vaativat kiinnityksen muokkaukset 960mk2
GAZ säädettävissä paikallaan, eteen ja taakse bolt on 960mk2 425€/taakse coilovereilla 590€
Kolmessa mitassa: std, -40, -60
Vertailuksi lmr rimpula setti mk2:lle, tuossa on etujouset mukana 560€
Hinnat ebay, lmr ja Classic Swede UK, rahdit päälle
Lisätään vielä tuo Konin cut-a-strut 8641-1410sport eli 60/70/80 sarjan insertti ~280€/pari
Tämä on 90mm lyhyempi kuin 700/900 iskari, mutta onhan se mcpårsson kiinnityskin huomattavasti ylempänä, joten voipi olla käypänen

Säästyisi hitsailulta. On noin 60mm lyhyempi kuin 960mk2 vakio patruuna!!!!
Tästä eteenpäin asiaa pohdiskellessa, kun ei ole tarkkoja mittoja tarjolla, niin GAZ lienee paras vaihtoehto

Saa juuri semmoiset kuin haluaa, mittojen puolesta, eikä tarvitse kikkailla kummemmin ja hintakin on kohtuullinen
