Nyt taisi minulla selvii syy tuohon omaan nykimiseen kiihdytyksissä.
Kaasuläppäkotelon putsaus ei siis auttanut asiaan vaikka aluksi näytti siltä.
Tänään kun töistä tulin kotiin, laitoin torque ohjelman päälle ja ohjelman mikä nauhottaa puhelimen näytön toiminnan. Reaaliaikaiset arvot näytölle (kierroskuku, polttoaineen paine ja ahtopaine). Epäilin aikasemmin jo tuota polttoaineen painetta syylliseksi ja tänään sain sen kiinni rysän päältä

Lyhykäisyydessään auto "hyytyi" kovassa kiihdytyksessä n. 1-2 sekunniksi, kierrosluvun ollessa n 4500rpm, jonka jälkeen meno jatku normaalisti.. Kotona kun videota katselin niin kyseisen tilanteen aikana polttoaineen paine romahti aika radikaalisti, joten ei taida olla kahta sanaa siinä kohti mikä tai kuka on syyllinen.
Onko tuossa muuta mahdolisuutta kun, että polttoaineen paine anturi on sökönä? Vai mitkä kaikki osat vaikuttaa polttoaineen paineeseen?