Pitkään foorumia seurailleena, sen kummemmin kuitenkaan mitään kirjoitelleena, ajattelin nyt alkaa jotain rustailemaan näistä omista rakennelmista.
Eli tuli tuossa Kalamieheltä poistettua tuollainen rankasti elämää nähnyt B200ET koneella varustettu vm.-88 745. Tekniikka menee Kalamiehen tallin uumeniin odottamaan hyviä visioita ja itse siirrän kolariautosta jääneen B230ET:n tämän keulille ja sen kaveriksi jää tuo M46 laatikko.


Aika karultahan se näyttää, mutta eiköhän siitä vielä ihan ryhdikäs peli saada elvytettyä. Jonkun verranhan se tekemistä vaatii, joten tässä pieni to do list:
Tekniikka:-B230ET huolto ja linnunluiden tilalle 13mm veivit jatkoa ajatellen
-Alkuun kasataan tuolla vakio pikkugarretilla ja taidan lastun lyödä sen kaveriksi sekä nostella paineet sinne 1bar tuntumaan
-Tekniikalle tod.näk. perusteellisempaa päivitystä myöhemmin
Kori:-Uudet loksut läpimätien tilalle ja näiden maalaus
-Takaluukun maalaus
-Mahdollisten ruostepaikkojen läpikäynti (tähän mennessä vain yksi alkava paikka löytynyt.
-Tuulilasin uudelleenliimaus ja katon paikkamaalaus
-Huolellinen myllytys että saadaan tuo punainen väri palautettua.
Muuta:-Sisustan ja korin täydellinen putsaus
-Ulkonäön ehostusta (madallus, jotkut vanteet)
-Alustan parantelua
Tälläistä nyt äkkiseltään tuli mieleen, päivitysten muodossa tulee varmaan tarkemmin esille mitä tullaan tekemään. Muutamia kuvia seuraavaksi:



Eilen saatiin auto omalle tallille ja aloitin siinä illan tunteina hommat sisustan purkailusta ja pesusta.


Lähtökohta



Purkailtuna ja putsattuna

Etupenkit lähti suht. puhtaaksi pelkän imuroinnin voimin.
Tänään olisi tarkoitus niputtaa tuota sisustaa ja illemmalla kalamiehen avustuksella nyppästä tuo B200ET keulilta pois. Kiva jos jaksoit tänne asti lukea, tästä jatketaan!