"Sinikka" on saanut pientä päivitystä kesäloman sadepäivien aikana. Mittaristoon on kertynyt pari gaugea lisää. Öljynpaine- ja öljynlämpötila-anturi puuttuu vielä. Ne voisi asentaa paikoilleen seuraavan öljynvaihdon yhteydessä, jos vaan löydän siihen mennessä oikeat anturit joistain. Lisäksi ulkolämpötilamittari antaa jostain syystä noin 8 astetta liian suuria lukemia. Vika ei liene anturissa, sillä kokeilin mittaria kahdella eri anturilla. Pitää ottaa jonain päivänä vielä irti ja tarkistaa kytkentä. Tämän nimenomaisen mittarin takana on melkoinen haaroitussätös, sillä mittarivalot ja virrat on haaroitettu siellä laattaliittimien haaroittimilla. Siinä miyttarissa itsessään ei taida muistaakseni olla mitään kalibrointiruuvia. Alin mittari on kierroslukumittarki, jonka kytkentä on helppo: mittarin takaa löytyy valmiina puha-valkoinen johto, jonka päässä on laattaliitin. Pitää vaan valmistaa lyhyt johto mittarilta tähän valmiiseen johtoon. Kaikissa mittareissa on erillinen valaistus, jonka säätö toimii kojetaulun vasemmasta reunasta löytyvällä dimmer-säätimellä.

Asensin myös viime talvena löydetyt vanhat Bosch-sumarit (toivottavasti ne ovat nyt hyväksyttyä tyyppiä) paikoilleen. Asensin konehuoneeseen releen ja erillisen sulakkeen, jotka eivät nyt ole täydellistä pussihousumallia.



Otin valon kytkimen virran sulakerasiasta sulakkeen 3 (sumarit + lisälaitteet) takaa lattaliittimen haaroittimella. Näin ollen valot voi kytkeä päälle vain ajovalojen ollessa päällä. Kaikki johdot on tehty käsityönä eristämättömillä päätteillä, joiden kiinnitykset varmistin vielä juottamalla.