Kiitoksia tästä havainnekuvasta. Merkinnät myös löytyy pinionista tosiaan. Tuleva välitys tosiaan oli alunperin akselissa kiinni, sillon vaihtui tuo välitys sekä lukko sisään samalla kertaa, vanhoilla laakereilla. Nyt lukko pysyy tietenkin, mutta välitys pitäisi muuttaa takasin alkuperäiseensä ja laakerit vaihtaa.
Asentaja, joka täällä tuon kasauksen teki ~4v sitten kun akselin vaihdoin amukkaan, sääti sen tosi hyvin, välyskin jäi johonkin 0,8 paikkeille, eipä kolissut yhtään. Mittasin sen itse, ja vieläkin hammaskosketuksen jäljet on hyvät kun nyt avasin perän. Kyseinen säätäjä vaan pyytää nykyään 400% kalliimman hinnan mokomasta työstä

Ja tekisi vasta syksymmällä, joten antaa hänen olla, pitää löytää joku muu, tai sitten yrittää itse tuota.
Eli ymmärsinkö oikein, että asennan pinionin laakerit ja shimmit vaan suoraan päittäin toiseen pinioniin ja kasaan ja tiukkaan tuolla momenttiohjeella ? lukko kiinni ja varmistan kosketuksen ja välyksen ?. Mikä aine tuohon kruunupyörän maalaamiseen on hyvä ? ei ole kun tusseja ja esim rengasmaalikynä voisi toimia ?