Edessä ei vaikuta auton korkeuteen, koska tolpat on kiinni korissa. Eli apurungon korotuksen lisäksi pitäisi saada tolppiin lisää pituutta tai lisäpalat yläpään ja korin väliin.
Korottavan jousen kanssa muistettava tietysti se, että saman pituisella iskarilla ulosjoustoa on vähemmän kuin vakiona.
Hyvä kommentti. Juuri näinhän se on.
XC90 etujouset näytti nettikaupan mittoja vertailemalla lyhyemmälle kuin XC70 jouset. Ysikymppinen vaikuttaisi kuitenkin korkeammalle? Voisko ysikympissä olla pidempi tolppa tai iskari? Periaatteessa edessä iskarin yläpään jousikupin voisi muotoilla uusiksi sen 30mm. Mutta mieltäisin sen jo liian laittomaksi viritykseksi.
Pidemmällä iskunvaimentimella pyörä tulisi alemmas ja kelkan välissä olevilla sovitteilla pyörän kulmat pysyisi kohtuullisina. Maavara kasvaisi