Kyllä haulla pitäs löytyä juttua, toisaalta en itsekkään osaa hakua käyttää

Jos pystyyn laitat, niin öljypohja ja öljypumppu b18/b20. Ite pulttasin vakio m40 lootaan moottorin kiinni, laitoin roikkumaan sopivalle korkeudelle ja mittasin, että kone on keskellä ja suorassa. Sitte pahvista koneenkorvan mallia hahmottelemaan. Joku oli muistaakseni tähänki kehitelly paremman tavan, mutta näinkin onnistuu. Sitte ku kone on kerta oikealla paikalla niin pulttaat sen m45/46/47 loodan sinne perään. Kyllä nuo laatikot kestää kolmattasataa hevosvoimaa, vääntöhän ne tappaa.
Tuleeko koneeseen ruisku vai kaasarit? Turbo vai vapari?
Jos kone pystyssä, niin kahta sivuimua ei saa mahtumaan. Jarrupääsylinteri on tiellä, jos tehostetut jarrut, niin taitaa tuota tilaa olla vielä vähemmän. Jarrupääsylinterille/tehostajapaketille voi tietysti katella paikan muualta. Eipä siihen hääviä ruiskuimusarjaakaan taida mahtua.
Jos turbokone, niin koneen ollessa pystyssä on tietysti pakopuolella enempi tilaa, vakio halkosarja+to3 mahtu hyvin, hukkaportin kelloa piti tuoda hieman eteenpäin.
Vaparikonetta jos rakentelee, niin taitais olla järkevintä pitää kone vinossa.
Jäähdytintä voi joutua siirtämään aavistuksen eteenpäin.
Kuvia eräästä 16v ama räpellyksestä. Aika linttahan tuo on

vitsi vitsi.
http://kuvablogi.com/blog/951/5/
http://smg.photobucket.com/albums/v245/Kulmamies/16v%20turbo/