0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Nuista deekuun kanavista niin onhan nuo ahtaat, ja ei kärsi paljon viilata ennen kuin vesikanava on vastassa. Muistan että sahailin kerran paloiksi yhden kannen, että näkis miten löytyy varaa ohkaista on joka puolella
Ikinä en oo kuullu että deekusta ois katkennu kampura. D5252T:ssä niitä on käynyt vakionakin, mutta sitä edeltää laakeripukin irtoaminen pulttien löystymisen/katkeamisen johdosta. Kampura siis itsessään ei oo heikkoa tavaraa.
Siis tämä D24:sen viritys on kyllä harrastus.Ihan faktana niin niistähän meni jo vakiotehoillakin kampiakseleita poikki.Onko joku saanut vinokoneen kampiakselia poikki?Todella järkevä moottori viritykseen..??
Ihan faktana sulle että kampura kävi särötarkastuksessa ennekö edes laitettiin koneeseen kiinni ja limput kiillotettiin ehkäisten sitä ettei ala säröilemään! ja osaatko sinäkää muutaku soittaa poskias täälä ja "puhua viisaita" deekua alettiin siksi rakentamaan että siinä piisaa mielenkiinto kun sitä ei ole rakennettu samaan tyyliin kuin vinokonetta ja tinakoneita, ja jos seuraavaksi vetoat siihen että pultit venyy niin ei veny, kannen pultteina 12.9 kuin myös kampiakselilla.
Jos en ihan väärin muista niin Volvon vinokoneen runkolaakeripukit ovat alun perin 10.9 pulteilla kiinni ja kukaan niitä ei ole tietääkseni poikki saanut.
Kuulostaa 2.5TDI:ltä.
Ei paljoa tainnut jäädä arvailun varaan ja joo kyllänhän se tulee 2.5tdi olemaan ja senkin arvata saattaa että rivipumpulla