Tällä foorumilla on paljon porukkaa, joiden mielestä imuilman lämpötilalla ei ole mitään merkitystä.
Ihan sama. 

Tässäpä lainaus omasta tekstistäni tuolta faq puolelta: Ahtoilman lämpöanturi ennen kaasuläppää= 20astetta 985-1015 ja 40astetta 1018-1110 ohmia.
Arvojen on siis oltava melko tarkasti oikein koska vastus ei mitenkään paljoa muutu. Mitähän jos mittaat nuo lukemat?
Jos nuo lukemat ovat huomattavasti matalammat, ruiskuhan saa kylmän ahtoilman tietoa ja antaa enemmän bensaa.
Tuossa sun turbossa on imuilman lämpötunnistin rakennettu sinne läppäimmuun, se on yleisemmin vikaantuva kuin tuo ahtoilman tunnistin.
Tarkista nyt kuitenkin ruiskun lämpöanturin lukemat(ja sen töpsä) ja mahdolliset
imuvuodot.
Tulpat ja muut syttyosat on kanssa oltava kunnossa. Tuo johdon irroituksen vaikutus voi olla sattumaa tai sitten johtua jonkin muun lämpötiedon viasta ja tuo johto iroitettuna mukamas korjaantuu...

Sullahan mitataan vain joutokäyntikaasut, en ole varma vaikuttaako tuo anturi niihin.