Race.fi  Puotilan autokorjaamo

B5254T koneen sisuskalut

  • 9 Vastauksia
  • 1913 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa makkari2

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 24
  • www.vrcf.fi
B5254T koneen sisuskalut
« : 20.12.2015, 18:45:37 »
Onkos missään muussa konetyypissä sama mäntä?
Onkos samaa kantta muissa koneissa?
« Viimeksi muokattu: 18.01.2016, 18:15:09 kirjoittanut makkari2 »

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1057
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: B5254T koneen sisuskalut
« Vastaus #1 : 21.12.2015, 00:49:05 »
kannen saat vaikka vaparista, kunhan on 20 vennanen.
mäntä sit kannattaa varmaan ihan vain ostaa uutena.
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

Poissa makkari2

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 24
  • www.vrcf.fi
Vs: B5254T koneen sisuskalut
« Vastaus #2 : 21.12.2015, 17:57:15 »
Eli puristussuhteen ero verrattuna vapariin on tehty männällä?

Poissa makkari2

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 24
  • www.vrcf.fi
Vs: B5254T koneen sisuskalut
« Vastaus #3 : 22.12.2015, 10:57:51 »
Jostain luin että turbokoneessa olis eri pakoventtilit. Eli vaparin kansi ei kävis sellasenaan.

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1057
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: B5254T koneen sisuskalut
« Vastaus #4 : 22.12.2015, 16:19:18 »
kansi on samanlainen, mut venat voi olla eri.

edit: omassa 850 20V B5254FS koneessa ja C70 B5234T3 koneessa on samat venttiilit pakopuolella...
Joten tuskin imuvenatkaan on erinlaiset...

Edit 2: vaparista otettu pakoventtilin numero:1366882 ja sen korvaava numero:114523
on sama vena, sopii myös turbo malleihin..
« Viimeksi muokattu: 22.12.2015, 16:30:39 kirjoittanut Axu85 »
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1057
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: B5254T koneen sisuskalut
« Vastaus #5 : 22.12.2015, 16:32:51 »
Eli puristussuhteen ero verrattuna vapariin on tehty männällä?

Ei pelkästään männällä vaan kiertokangella.
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

Poissa makkari2

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 24
  • www.vrcf.fi
Vs: B5254T koneen sisuskalut
« Vastaus #6 : 27.12.2015, 14:23:06 »
Löytyiskös netistä helposti niitä paria o-rengasta jotka tulee öljypohjan ja lohkon väliin? Ei tarttis nousta pois sohvalta =)

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1057
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: B5254T koneen sisuskalut
« Vastaus #7 : 27.12.2015, 14:41:47 »
o-renkaat: 8642560 ja 8642559 (vidan osanumerot)
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

Poissa makkari2

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 24
  • www.vrcf.fi
Vs: B5254T koneen sisuskalut
« Vastaus #8 : 30.12.2015, 20:06:41 »
Sieltähän se vastaus löyty heti. Onkos muuten kiertokangen pultit kertakäyttökamaa?

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1057
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: B5254T koneen sisuskalut
« Vastaus #9 : 31.12.2015, 01:40:10 »
Sieltähän se vastaus löyty heti. Onkos muuten kiertokangen pultit kertakäyttökamaa?

on.
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

 

Kulkukoira  Proturbo