No nyt on kenno vaihdettu ja olipahan jumppa. Alkuperäisen tilalle vaihdettu aikaisemmin linkittämäni kenno (sis. uudet o-renkaat) Ainakin -15 asteen pakkasella sieltä tulee mukavasti lämpöä. Alla on kuva uudesta ja vanhasta kennosta, uudessa on isommat putket missä jäähdytinneste kiertää kuin vanhassa.

Työohje:
Akun kenkä irti (varoiksi)
Paisarista järjestelmästä paineet pois ja korkki kiinni
Kuskin jalkotilan muovi (2xtx25) sekä keskikonsolin alareunasta muovi irti jossa se jalkotilan suutin
Automaateissa jarrupolkimen asentoanturin irroitus
Kennosta sokat irti
Alumiiniputket irti kennosta, ensin alempi (Tässä vaiheessa syytä olla astia ja mihin valuttaa nesteet mitä tulee noin 1l)
Kennon putket taivuttaa eteenpäin
Kennon ruuvi auki
Ratin asento vaihtaa alas ja niin taakse kuin saa
Vedetään kenno pois
Asentajalta vaaditaan:
Lehmän hermoja
Elastisuutta ja notkeutta
Tipattomuutta
Itse en irroittanut rattiakselia kun kennot pystyi vaihtamaan ilman ko toimenpidettä. Osumaa ottivat mutta mahtuivat kyllä.
Aikaisemmin kun kennosta ei enää lämpöä irronnut niin moottorinlämmöt pysyivät ilman ardicia 85-88 asteen välissä mutta nyt ei nouse 75 ylemmäksi. Nyt tarvii miettiä kumman kanssa ensin rupeaa touhuamaan, termostaatin vai ardicin.
