Muutama tuhat kilometriä talviajoa takana...

Painetta ja ilmakuplia alkoi tekemään nestejärjestelmään jokin aika sitten. Kannentiivisteen välistä oli vuotanut kun nostin kannen pois. Alkanut tässä hiljalleen viritys into loppua tähän TDI moottoriin joten nyt on menossa paikalleen pienemmät 0.275 suutinkärjet. Syöttö ja ahto tullaan jatkossa pitämään kohtuuden rajoissa että kestäisi ihan talvikäyttöautona ajella. Tokihan talvella riittää vähempikin teho kun rengas pyörii tyhjää vähemmälläkin

Pakosarjasta oli jostain syystä black satin pinnoite hävinnyt ja tilalle tullut ruostepinnoite. Hiekkapuhalsin ja kokeeksi maalasin VHT:n tuotteella. Samalla hitsasin pakopainemittarille lähdön kun ei viimeksi tullut mittailtua. Mitataan nyt tällä kertaa.
Ahtojen karkailuhan tässä on tällä ahtimella ollut ominaisuus alusta lähtien niin nyt kokeeksi porasin ahtimen nielujen väliseinään hukkaportin reijän kohdalle 20mm reijän. Ennenhän hukkaportille on mennyt pakokaasu vain 3,4 ja 5. sylinteriltä.

Tänään kun ei ollu muuta tekemistä niin tekaisin uuden akselin ylityksen. Entinen oli jo syksyllä aivan haperoa. Sen myös maalasin VHT sprayllä.

Ei se tuo etupätkäkään enää uudenveroinen ole mutta saa välttää kerta on ehjä.