Kone pääsi pukkiin asti ja hiljakseen se siitä sitten purkaantui.
En tiedä mistä johtuu mutta jostain syystä alkoi ahdin päivitys kiinnostamaan ja useamman päivän selailua ja vertailua tultiin päätökseen, eli seuraavaksi tulee td05h-20g.
Ettei muutokset jäisi liian pieniksi niin totean mopon hieman karanneen käsistä sillä yhden illan suunnittelulla lähti 531 kansi maailmalle ja tilalle tulla putkahti 16 venttiilinen..
Jotenka nyt talven aikana puuhailtava seuraavaa:
- 16 venttiilinen kansi
- Kannelle pakosarja
- Td05h-20g ahdin
- H - profiilit (arp:eilla)
- Mahdollinen vesimetanoli suihkutus
- M90 + turbon asetelma + 6 - lapanen jousitettu sintteri
Onhan se myönnettävä että tällä budjetilla, osaamisella ja ajalla saattaa tulla kiire jos meinaa kevääksi auton saada valmiiksi mutta joku tavote on asetettava.


Lohkonkin maalailin tuttuun ja turvalliseen tapaan punaiseksi, vaatisi vielä toisen kerroksen.
Hiukan askarruttaa venttiilikolot ja niiden tekeminen, muuten kannen vaihdossa ei älyttömiä hankaluuksia vielä ainakaan tiedossa. Entäs olisiko jollain heittää realistista teho arviota tälle kokoonpanolle?
Mielessä kävi myös bensapuolen muutokset tässä vaiheessa eli kysymys kuuluu tarvitaanko uutta bensapumppua ja mihinkä asti nuo suuttimet riittävät..?
Kaipa tämä tällä kertaa riittänee, päivitellään kun edistyy!