Öljyjä vaihtaessa suodattimen paikka on ottanut päähän moottoriswapin jälkeen. Dp tuli mitoitettua niin, että suodattimen saa vaihdettua, mutta varsinkin lämpimän moottorin kanssa homma ei ole ollut ihan mieleisin. Lisäksi samalla tontilla on hiustenkuivaajan öljyn paluu, sekä öljynjäähdyttimen putket ja siirtojalka, joiden mahdollisten ja niissä olleiden vuotojen selvittely oli jo tässä aiemmin hankalaa. Laturin ollessa ns. 240 paikalla vaihtoehtona suodattimen siirrolle olisi oikeastaan ollut erillinen teline letkuineen jonnekin päin runkoa, tai siirrellä apulaitteita ja kääntää öljynsuodattimen siirtojalka moottorin etupuolelle. Siispä päätin kokeilla värkätä adapterin laturin ja tehostajan kiinnikkeille.
Suodattimen paikka tulee olemaan mieluinen


10*100 latta mittailtu ja leikelty

Tehostimen pumppu telineineen paikoillaan

Päälle laturi

Kiilahihnat tulisi olemaan mittailujeni mukaan 1150*10 laturille ja 913*10 tehostajalle.
Nyt saakin suunnitella paikan pissapojan säiliölle, ennen se majaili imusarjan puolella runkopalkin päällä. Tein jakopään INAn osilla, joka oli oikeastaan se homma mihin alunperin aloin öljyn vaihdon ohessa
