KL-varaosat  Race.fi

940 perän linja

  • 34 Vastauksia
  • 7288 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa st3b3

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 104
  • b230ft
Vs: 940 perän linja
« Vastaus #30 : 23.03.2016, 14:27:24 »
nyt on auto ajossa ja mittailin nyt sitten uusilla jousilla ja iskareilla niin on vieläkin vasen kulma alempana? aika outo juttu, täytynee vaihdella jossain vaiheessa panhardin puslat koska eihän mikään muu siihen voi vaikuttaa kun panhardi, vaikka sen päätehtävä on pitää akseli keskellä mutta luulempa että se vaikuttaa tähän korkeusongelmaankin, koska on kuskin puolelta korissa kiinni ja apparin puolella akselissa se panhardi, tai laitan kuskin takanurkkaan jääkiekon jousen päälle :)

Poissa Dartteri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 385
    • Asesepänliike Teräsjänne Oy
Vs: 940 perän linja
« Vastaus #31 : 27.03.2016, 21:18:10 »
Mulla on farkussa urtsipuslat panhardissa, kuollut alusta ja vasen nurkka alempana. Onhan se mahdollista että panhard kantaa oikeaa puolta. Huomenna jos muisti pelaa niin tulee mittauksia aiheesta.
Harmonisaatio meni metsään! B230FT, B230FBT, B230FT, AQ250B ja B5254T2

http://terasjanne.com

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2248
Vs: 940 perän linja
« Vastaus #32 : 28.03.2016, 16:30:26 »
Mulla on farkussa urtsipuslat panhardissa, kuollut alusta ja vasen nurkka alempana. Onhan se mahdollista että panhard kantaa oikeaa puolta. Huomenna jos muisti pelaa niin tulee mittauksia aiheesta.
Ainakin mun 760 on tasasen vinossa, vaikka tekis mitä. Tuli nelipilarissa kokeiltua orkkis panhardilla, ilman panhardia ja säädetyllä panhardilla. Olkoot.

Poissa Lentäjä

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 227
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 perän linja
« Vastaus #33 : 28.03.2016, 19:44:16 »
Tere.
Viitaan aiempaan kirjoitukseeni tässä ketjussa.
Kannattais kokeilla,ettei etsi vikaa väärästä päästä autoa.
Volvo S80 t6-99,  volvo 940 -98 2.3fk

Poissa st3b3

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 104
  • b230ft
Vs: 940 perän linja
« Vastaus #34 : 30.03.2016, 21:20:00 »
Tää on jo sen verran jännä homma että alkaa kohta oikeesti kiinnostamaan mistä tuo johtuu :) kuitenkin arvelisin sen johtuvan takaa, koska se on mitä ilmeimmin aina vasen puoli ja lähes kaikilla. Etupäässä pitäisi olla jo näkyvästi jotain vikaa että takapäässä sen noin huomaisi :) jospa ruottinpojilla on ollu rapula kun ovat muottia painaneet.. 8)

 

Elekma  Autoracing