Lähti se loppukin sitten irti. Hiljalleen kiertäen, crc:tä välillä ruiskutellen ja kumivasaralla koputellen tuli pois. Vähän tuli metalli- tai alumiinipurua, mutta ne sai aika hyvin kerättyä. Uusi tulppa kiertyi paikalleen, kannen kierteet kestivät ainakin tuon 25 Nm väännön, eikä tulppa ole tullut muutaman kymmenen kilometrin ajelun jälkeen konepellistä läpi.

Boschin tulpat olivat tosiaan reilusti pidemmät kuin Volvon alkuperäiset, tuossa lienee ollut alkusyy ongelmaan. Kannen kierteistä ylimennyt osa päässyt tukkeutumaan kierteistä sen verran että teki ahdasta(?) Outoa tosin, että ongelma oli ongelma vain yhden tulpan kohdalla, kyllä niissä muissakin oli vähän vastetta pois otettaessa, mutta tulivat kuitenkin ilman suurempaa ponnistelua.
Vain Volvon originaali tulppia siis tästä etipäin...