Eli teefemmasta porsi laatikko ja toinen tarttis saada tilalle. Ajattelin kun pihassa on 93 2.5 10v kasipätkä automaatilla niin jos siitä ottas lootan ja vaihtas uudet kitkalevyt ja suodattimen jne..onko näissä jotain eroavaisuuksia? T5 on 2.3 koneella ja vm on 96...molemmissa aw50-42 le ja vaihtolaatikon numero on 1208776 ja vanhan lootan numero on 1208890
Tämä on mun mielipide...
tollaisessa projektissa jos pitää nopeasti saada auto liikkeelle takaisin niin sitten noin.
Mut jos haluaa vähänkään paremman ja aikaa on niin kunnostaisin sen T5 laatikon. eli uudet kitkapinnat ja suodattimen sinne, osat pesetettynä jossain.
Kun vaihdat ne kitkapinnat ja suodattimen niin se on aivan sama onko laatikolla rullattu 200tkm vai 700tkm.
Kannattaa sitten myös hoitaa se turbiini samalla kuntoon/vaihtaa...
Koko vaihteiston öljyjärjestelmä kannattaa putsata sitten kunnolla!
Lisäksi tiedät että solenoidit toimivat siinä laatikossa 100% varmuudella, jos kerta muuta vikaa ei ole kuin että vaihteet luistaa.
Meneeks tuo sitten vikatilaan jos teefemmaan tuon 10V lootan roiskasee?
Nopeustieto virheellinen?
Itse käyttäisin sitä T5 tasauspyörästöä.. muuten voi tulla ongelmia joko osien yhteensopivuuden kanssa, menee rikki tai muuta vakavaa...