Auto onkin nyt sitten saatu jonkinlaiseen ajokuntoon, Ulkoa auto nyt sitten näyttääkin 960 ja 940 sekasikiöltä, samoin auton sisältä löytyy 960 tumma kattoverhoilu ja nukatut pilarimuovit. Penkit ja lattiaverhoilut ovat tosin aivan 940 classicin alkuperäiset.
Koska alkuperäinen pakoputken häntäkään ei sopinut mitenkään päin yksiin tuon 960 puskurin kanssa, tein koko putkiston uusiksi bilteman valikoimista löytyvillä 3" pakoputkisto osilla. Nyt sieltä siis löytyy 3" kisakatti, kaksi kappaletta 50cm pitkiä 3" äännenvaimentimia, vielä jäi omasta mielestä hieman liian kova mekkala, joten pitänee jossain vaiheessa lyödä joku db killeri tuonne putken loppupäähän.

Tummennuskalvotkin asensin uudestaan, ja nyt löytyykin sitten ihan 3M 20% CS kalvoa laseista. Vaikka onkin hieman tavallista kalvoa kalliimpaa, vaikuttaa olevan aivan hintansa arvoista tavaraa, näkyväisyys ulos on lähes yhtä hyvä, kuin ilman kyseisiä kalvoja.

Seuraavaksi olisi suunnitelmissa koneen ylösnosto, sekä uudelleen laakerointi, meinaa kuulua jo pientä laakerivian alkua moottorista. Samalla voisi myös harkita h-profiili kankia. Konehuonekin pitäs kokonaisuudessaan vielä maalata samaan väriin ulkokuoren kanssa, mikä on helpompi sitten suorittaa, kun kone on poissa keulilta.
Kaikki tämä tosin sitten syksymmällä tai talvella, jos nyt hetken sais ajeltua autolla ennen seuraavia purkamisia.

Autohan näyttää nykyään siis tältä:





Ja lopuksi vielä pieni vertailu ostokunnossa noin 9 kukkautta sitten ja nyt.

Vielä olisi pieniä osapuutteita, joita saa tarjota, jos nurkista sattuu löytymään:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=79199.msg1061100622#msg1061100622