koitetaan jos tänne sais vihdostaviimein kirjoiteltua jotain

tarina on perinteinen "hankitaan talveksi takaveto käyttis ja ajetaan vaan"
Auton hain 2015 marraskuun aikoihin suht läheltä keikyästä pomolta,eli tämä:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=45235.0 eihän tämä sitten ihan vielä paaliin sentään vaikka sellaista vitsailtiin

Eli 940 b230ft +aw71L nahkasisustalla jne ja vain reippaat 500tkm ajettuna.

jotain listaa tehdyistä hommista
Alkuun pistettiin jarrut uusiksi seisomisen jälkeen eli palat, levyt ja tiiviste sarjat ja sitten katsastukseen. Leima tuli huomautuksitta. siiten suunniteltiin lastuja ja paineen nostoa ne pistettiin kunnes rupesi laatikon seuduilta kuulumaan rapinaa, se siitä talvi autosta ja sitten saattoi lähteä käsistä, kone ja laatikko pois ja rapinaksi paljastui vetolevyn takana olevasta "stefakopasta" yksi pultti irti ei tuhoja. jospa sitä sitten vähän piristettäisiin samalla.
- koneessa uudet glygon laakerit ja goetzen männän renkaat, männät soodapuhallettu
-Kiina h-profiilit
-uudet tiivisteet VictorReinz/Elring
-531+vx3 kansi oikaistuna ja race seetit kiitokset exclusivelle
- Gates jakopää alkuperäisellä vesipumpulla
-Siemens deka 668cc suuttimet
-asennettu 600x300x76 cooleri
-AW71L "shift kitattuna"
-öljyn jäähdytimen lähtö asennettu + isompi turbon öljypaluu
-holset hx35 #12
-biltema hukkis
3" imm , jnee

pesua

kuvia




aw projektia


pikkuhiljaa eteenpäin..